Toch voor dames

Discussie over Waarnemingen!
Foto's voor het Forum kunt u mailen naar: beheer@avifaunagroningen.nl

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
anaburen
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 754
Joined: 13 Nov 2002, 00:00
Contact:

Toch voor dames

Post by anaburen »

Misschien herinnert u zich nog mijn bijdrage over het natuurgebied Ruidhorn, dat als compensatiegebied voor de Eemshaven is ingericht.
http://www.avifaunagroningen.nl/index.p ... Itemid=139

Vandaag was ik met een vriendin met een lengte van 1,80 cm in het natuurgebied Ruidhorn. Ik was erg benieuwd hoe het haar zou bevallen, qua uitzicht, door die kijkgaten achter de schermen van deze spilsplinternieuwe uitzichtspunten in dit vogelcompensatiegebied.
Welnu: het bleek opnieuw dat deze bouwsels als uitkijkpunten voor 1.60- tot <1.80centimersachtigen uitzichtsloos zijn. Zelfs als je op de tenen gaat staan; of je moet door je rug gaan.

We zagen tot onze grote verrassing ineens dat ergens, middenin het eerste van deze onbegrepen kunstjesobjecten, een groot clandestien rafelig kijkgat ruwweg in het zware metaalroest is gezaagd, op dameshoogte. Deze subversieve daad is wellicht verricht door een boze vrouw, in het bezit van een slijptol met accu.
Ik zal haar niet verraden.

Ana
P.S. De gehinte subversieve persoon is natuurlijk niet de dame van de foto. De dame van de foto heeft dankbaar gebruik gemaakt van dat vilein geknutsel om vanuit het kijkscherm een Kluut te spotten.
Attachments
x2011-06-22_8825ruidhorn.jpg
x2011-06-22_8825ruidhorn.jpg (160.07 KiB) Viewed 2665 times
Maricée Ten Bosch
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 80
Joined: 04 Mar 2009, 17:41

Re: Toch voor dames

Post by Maricée Ten Bosch »

Ana, dit vind ik erg grappig! Ook je stukje Niet voor dames met veel plezier gelezen. Dat 2de kijkgat links van de dame van 1.80 m zou wel eens iets voor mij kunnen zijn :)
Maricée
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests