Naam en toenaam graag.

Discussie over Waarnemingen!
Foto's voor het Forum kunt u mailen naar: beheer@avifaunagroningen.nl

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
arenaria
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 1125
Joined: 10 May 2002, 23:00

Naam en toenaam graag.

Post by arenaria »

Overigens blijft ik van mening dat elke bijdrage aan de forums voorzien moet zijn van naam en toenaam - ik lees veel te veel anonieme berichten en de ervaring (ook elders) leert dat zulks uiteindelijk leidt tot ongewenste toestanden.

Ik heb dit overigens al eens eerder aan de orde gesteld.

Jan Allex de Roos
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Post by hdelange »

Je hebt gelijk J.A.,

ik was zelf ook al van plan om dat nog weer even onder de aandacht te brengen, zo af en toe moet dat weer even.

In dit geval is gast 2 en 3, die waarschijnlijk dezelfde persoon is denk ik zelf anoniem bezig terwijl die wel van een ander verlangt om meer van zichzelf te vertellen.

Zeker bij dit item, waar het niet over uitgesproken standpunten gaat, is anonimiteit helemaal niet nodig!

Ik heb al eens een tijdje het forum ingesteld, zodat alleen aangemelde mensen konden posten, maar dit vond ik toch ook niet wenselijk omdat je dan mensen weer verplicht om zich aan te melden.
Dit is natuurlijk voor iedereen vrijwillig.

Wat heb ik het liefst: dat de aangemelde leden ook posten onder hun naam, en dat bij mensen die dus als "gast" iets toevoegen zeker de naam vermeld wordt.
Daarbij komt dat iedereen verantwoordelijk is voor de inhoud van zijn eigen bijdrage.

Henk

:rr:
User avatar
arenaria
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 1125
Joined: 10 May 2002, 23:00

Post by arenaria »

Ik denk dat actief beleid in dezen zal moeten bestaan uit het verwijderen van anonieme mail - maar misschien gaat dat in eerste instantie te ver.

Overigens zijn mails met als ondertekening "Piet", "Klaas" of "Henk" natuurlijk ook anoniem. Alleen heel duidelijke namen kunnen zonder achternaam, vandaar dat jullie de groeten krijgen van

Jan Allex
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Post by hdelange »

Dat beleid is er ook wel, maar dan kijk ik ook naar de inhoud van het geposte bericht, en mocht het echt nodig zijn dan zou ik het bericht verwijderen. (volgens mij is het in die paar jaar misschien 1 keer voorgekomen).

Over het algemeen valt het wel mee, en weet ik precies wat er gepost wordt en door wie, en houdt het ook wel in de gaten.

Maar goed zet er gewoon je naam bij en er is niets aan de hand.

groeten,

Henk
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 60 guests