Jubileumuitgave in de bus!

Discussie over de Vereniging!

Moderator: hdelange

User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Re: Jubileumuitgave in de bus!

Post by hdelange »

Echt een doorsnee van de samenleving zijn de avifauna leden geworden, gelukkig weten ook de Nederlanders met een donkerder huidstint het vogelen te waarderen en sluiten ze zich aan bij de vereniging.

daar kan de PVV nog een puntje aan zuigen.

bij ons zitten we goed.

groeten,

Henk
User avatar
arenaria
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 1125
Joined: 10 May 2002, 23:00

Re: Jubileumuitgave in de bus!

Post by arenaria »

Mocht u het willen aanschaffen: de meeste boekhandels beschouwen dit boek primair als Groningana en leggen het dus tussen de boeken over de regio en niet bij de afdeling Natuur.
Onbegriepelijk vin ik dat, t baukie gait echt over veugels.

Jan Allex
User avatar
arenaria
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 1125
Joined: 10 May 2002, 23:00

Re: Jubileumuitgave in de bus!

Post by arenaria »

Wij zijn bij de laatste doos aangeland. Iig hebben boekhandels Selexyz, Godert Walter en Van de Velde nog exemplaren in de verkoop, maar er is lichte haast geboden. Mocht u het boek als Sinterklaaskado in de planning hebben, dan is het aan te raden deze week nog een exemplaar aan te schaffen. Een herdruk wordt niet overwogen.

Jan Allex de Roos
User avatar
arenaria
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 1125
Joined: 10 May 2002, 23:00

Re: Jubileumuitgave in de bus!

Post by arenaria »

Vandaag heb ik bij de boekhandels Godert Walter en Selexyz in de stad Groningen op bestelling mijn laatste 36 exemplaren afgeleverd. Als de lijn van de laatste weken zich doortrekt zal dit voorraadje over twee weken helemaal uitverkocht zijn.
Bij voorzitter, penningmeester en secretaris zijn nog een 20/30-tal exemplaren in voorraad (meen ik).
De gehele oplage van 1000 zal binnen enkele weken zijn verkocht. Een herdruk wordt op dit moment niet overwogen.
Ik bedoel maar te zeggen: als u van plan was uw Sinterklaas-boekenbon in te ruilen voor een exemplaar van VOGELGEBIEDEN, dan is haast geboden.

Jan Allex
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 46 guests