10 jaar Avifauna Groningen!

Discussie over de Vereniging!

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

10 jaar Avifauna Groningen!

Post by hdelange »

Beste mensen,

dank jullie allen voor de felicitaties, we zijn zeer content dat het allemaal gewaardeerd word al het werk wat we aan de site verrichten.

Hieronder nog wat reacties die ik via de mail kreeg:

---
Gefeliciteerd, Fantastische werk.
---
Proficiat met de eerste 10 jaar! Ik bezoek de website regelmatig en met veel plezier, en 10 jaar is een hele tijd op het internet.
---
Als beheerder van mijn eigen, zeer bescheiden website, weet ik hoeveel werk het is om zo'n ding in de lucht te houden en ook nog af en toe te verbeteren. En ik heb dan nog niet eens te maken met inbrekers, pestkoppen en ander internettuig.
Grote complimenten dus, voor je inspanningen en volhoudendheid de afgelopen 10 jaar. Het resultaat mag er beslist zijn. Volgens mij is de website één van de belangrijkste succesfactoren voor Avifauna Groningen als club. Zeker als je dat vergelijkt met andere vogelaarsverbanden.
---
Gefeliciteerd met het jubileum van de website; pet af voor het werk wat jij daar dagelijks voor verricht.
---
Ik kijk elke dag wel een keertje op de site, mede door jou staat Avifauna nog ferm in de steigers. Chapeau voor al het werk dat jij in de vereniging steekt.
---
Alle waardering voor je tomeloze 10 jarige inzet voor Avifauna.
---
ook gefeliciteerd met dit jubileum en ook veel dank. Ik geniet wekelijks van de vele mogelijkheden van de Avifaunasite.
---
Bedankt voor alle moeite, tijd en energie die je er in steekt. De website mag gezien worden.
---
Van harte gefeliciteerd met het jubileum! Ik weet dat jij er achter de schermen heel veel tijd in stopt en daarvoor wil ik jou heel hartelijk bedanken!
---
Ik wil je als webmaster bedanken voor het vele goed werk dat jij voor de Vereniging Avifauna Groningen doet.
Het is een hele klus om de site in de lucht te houden en ook nog perfect, vindt het klasse . Nogmaals bedankt and keep it up.
---

met vriendelijke groeten,

Henk

p.s. op naar de volgende 10 jaar !
willem hartholt
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 8
Joined: 06 Jun 2008, 14:25

Re: 10 jaar Avifauna Groningen!

Post by willem hartholt »

moi Henk,

Gefeliciteerd met dit mooie stuk werk. Jij en ook je maten, helpers, pazzipanten: Ana, Dusan, Marnix.
Dat je die fotografen en wijsneuzege melders en vragenstellers ook nog bedankt is allemaal leuk en aardig, maar zij zijn nu even niet het belangrijkst.
Ik reken mezelf nu ook maar even tot de fotografen en vanuit die rol wil ik nu even reageren.
Wij zijn nu vooral blij met de site omdat die ons een podium biedt en een forum om te delen. Delen van alles wat er in Groningen op vogel- en natuurbeheersgebied aan de hand is. Zo'n podium is mooi om je hobby weer een paar nieuwe facetten te geven: niet alleen je zelf en je eigen kringetje plezieren met die mooie foto's, vogelscores, vogelvragen en -verhalen , maar de schoonheid of de opmerkelijkheid er van met velen delen. En dan kun je weer fijn reageren en ageren op elkaar en dan wordt er iets versterkt: de gemeenschap der vogelaars vooral die in de regio Grunnen en daarmee hopelijk de gemeenschap van de vogels in onze streken. Tot ons aller levensplezier en levensvervulling en daar draagt die site dus stevig aan bij. En zo zit dat. Dus nu ,bij dit jubilleum, niet zozeer de fotografen bedanken, maar als fotograaf zeg ik : Henk, Ana, Dusan en Marnix bedankt voor de kansen en de mogelijkheden ons geboden!!
En keep up the good work !!

groet,

Willem Hartholt
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Re: 10 jaar Avifauna Groningen!

Post by hdelange »

Beste mensen,

dit is de reactie die ik ook onder het verhaal van Ana heb geplaatst, maar omdat niet iedereen dat iedere keer weer leest, plaats ik hierbij ook even die reactie die dus ook verwijst naar het verhaal.

Het is al weer bijna 14 dagen geleden dat het verhaal van Ana online kwam op 16 mei en ik heb bewust even afgewacht om op de opmerkingen te reageren.

Inhoudelijk vindt ik het stuk prachtig om te lezen, waar Ana toch al die details nog weg heeft gehaald fantastisch, ik wist nergens van. Ze verteld ook heel treffend de geschiedenis in een notendop, met wel alle belangrijke ontwikkelingen.

Zoals Ana al in het verhaaltje aangaf is zij mij gaan helpen vanaf 2006, 2 rubrieken verzorgt ze de reisverslagen en verhalen en ook als er een weblog op de site loopt doet zij die, daarnaast kan ik altijd een beroep op haar doen en controleert ze mijn stukken wel op foutjes, en doet zij de galerij tijdens mijn vakanties.

Ana mag ook wel even op de voorgrond gezet worden, zij verdient ook alle lof van mij en van de vereniging. We mogen dan ook erg dankbaar zijn voor haar onvermoeibare inzet. Een Pluim!

Ik wil hierbij dan ook iedereen heel erg bedanken voor alle welgemeende en hartverwarmende reacties over onze inzet voor de site over de eerste 10 jaar, hetzij via de site als ook via de mail heb ik heel veel reacties gehad, hartelijk dank allemaal!

Ik voel me ook zeer vereerd dat ik wordt voorgedragen als erelid, het doet me goed, en ik weet eigenlijk niet wat ik er op moet zeggen.

We gaan dan ook vrolijk verder met het verzorgen van de site, en ik hoop dat iedereen ook de komende jaren de site weet te vinden en te waarderen.

Met vriendelijke groeten,

Henk
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests