Mededeling: SITE LAG ER SINDS VRIJDAG UIT!

Discussie over de Vereniging!

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Mededeling: SITE LAG ER SINDS VRIJDAG UIT!

Post by hdelange »

Beste Mensen,

eindelijk de site is weer terug online, zucht.

Sinds afgelopen vrijdag rond een uur of 10 begon de ellende.
Bij de Provider waar we de site hebben ondergebracht hadden ze interne problemen die zo hoog op liepen dat het helemaal fout liep.
Wegens betalingsachterstand aan het datacentrum waar zij alles hadden staan, hebben ze daar het netwerk plat gelegd, met als gevolg honderden gedupeerden, waarvan wij er een zijn.

Vele met een eigen server hebben dat ding zelf in de laatste dagen opgehaald.
Wij huren alleen webruimte en waren dus kompleet machteloos en wisten niet waar we aan toe waren, er is alleen eenzijdig door mij geprobeerd contact te krijgen, maar net als alle anderen was dat allemaal vergeefs.

Op dit moment werkt de boel weer, en het is mij wel duidelijk, ik ga zo snel mogelijk een andere hostingsprovider zoeken die wel betrouwbaar is, hier heb ik geen enkel vertrouwen meer in.

Voor mij persoonlijk heb ik het hele weekend behoorlijk zitten balen om het even netjes te zeggen, je voelt je zo onmachtig en hebt er geen enkele invloed op.

Daar komt dan nog bij dat er juist een artikel in de gors staat over het 10 jarig bestaan, wat een timing hebben ze.

Ik hoop dit nooit meer mee te maken.

probeer verder de zaak weer op de rails te zetten en weer door te gaan, waar we vrijdag niet meer verder konden.

met vriendelijke groeten,

Henk


p.s. voor mensen die er meer van willen weten, hier staat de hele geschiedenis van deze ellende:

http://www.webhostingtalk.nl/dedicated- ... ost1159032
User avatar
anaburen
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 754
Joined: 13 Nov 2002, 00:00
Contact:

Re: Mededeling: SITE LAG ER SINDS VRIJDAG UIT!

Post by anaburen »

Ha Henk,

Ja, ik heb de ontwikkelingen sinds vrijdag gevolgd op die link die je hebt gegeven. Het is een zwarte soap met onbetrouwbare lui.
Ik vind het echt heel erg vervelend voor je dat jouw weekend door deze toestanden naar de knoppen is. Ik ben blij dat de site nu weer online is, hoewel het nog helemaal niet duidelijk is wat, waar en hoe en hoelang.
Het zal nog wel enige voeten in de aarde hebben om een nieuwe betrouwbare provider te vinden.
Sterkte!
En ja, het is een mooie website. Proficiat met het 10-jarig bestaan!

Ana
User avatar
marnixjonker
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 191
Joined: 23 Nov 2002, 00:00
Location: Zuidbroek (Gn)
Contact:

Re: Mededeling: SITE LAG ER SINDS VRIJDAG UIT!

Post by marnixjonker »

Hallo Henk,

Ik ben blij dat de site momenteel weer online is! Snel een backup maken en dan verhuizen!
Hopelijk blijven 'we' nu weer online. Je zal altijd zien dat zoiets samenvalt met een artikel in de Gors over het 10-jarig bestaan van de website.
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Re: Mededeling: SITE LAG ER SINDS VRIJDAG UIT!

Post by hdelange »

Beste Mensen,

de leden heb ik het al laten weten via de mail, maar sinds vandaag zijn we officieel verhuisd naar een andere provider.

Het duurt altijd een aantal dagen, maar goed na zondag is alles gelukkig nog online gebleven.

Tot kort voordat de problemen begonnen bij de oude provider stond deze ook als goed bekend, zo kun je zien dat het snel kan gaan en dat binnen een paar dagen zo’n bedrijf naar de knoppen gaat, ze zullen wel failliet gaan, zie link hieronder.

http://webwereld.nl/nieuws/67023/veel-s ... bwereld%29

De site is dus nu over, ik heb meteen alles geüpdate naar de laatste versies, het kan zijn dat er hier en daar nog iets niet goed is, kunnen jullie mij dat dan laten weten, vele ogen zien meer dan mijn twee, alhoewel ik wel overal kijk of alles weer goed werkt.
Ik zal dan het probleem zo spoedig mogelijk oplossen.

Hebben jullie daarnaast nog suggesties, dan zijn die ook van harte welkom, we zullen dan kijken of we er iets mee kunnen doen.

Zo nu weer normaal site beheer uitvoeren.

Met Vriendelijke Groeten,

Henk de Lange
Webmaster
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests