Toekomst Grauwe Gors
Moderator:hdelange
- arenaria
- Vogelaar
Waarmee ik ons tijdschrift bedoel.
Ik meld mij hierbij aan als (hoofd)redacteur. Ik ben bereid te proberen ons blad met drie nummers per jaar te continueren. Ik denk namelijk dat het relatief oude ledenbestand van de de VAG dat wel kan waarderen.
Ook wil ik wel redacteur worden van een eventueel Jaarboek.
Ik zeg het maar even. Ik heb me al eerder gemeld, maar dat is kennelijk wat ondergesneeuwd geraakt.
Jan Allex de Roos
Ik meld mij hierbij aan als (hoofd)redacteur. Ik ben bereid te proberen ons blad met drie nummers per jaar te continueren. Ik denk namelijk dat het relatief oude ledenbestand van de de VAG dat wel kan waarderen.
Ook wil ik wel redacteur worden van een eventueel Jaarboek.
Ik zeg het maar even. Ik heb me al eerder gemeld, maar dat is kennelijk wat ondergesneeuwd geraakt.
Jan Allex de Roos
- anaburen
- Vogelaar
- Contacteer:
Re: Toekomst Grauwe Gors
Ik vind jou een held.
Nu nog een opmaker vinden.
Ana
Nu nog een opmaker vinden.
Ana
- anaburen
- Vogelaar
- Contacteer:
In dat geval meld ik mij aan als nieuw redactieraadslid.
Ana
Ana
-
- Vogelaar
Gelukkig, dat geeft hoop.
Ik wil gráág weer 3 Grauwe Gorzen per jaar!
Virry
Ik wil gráág weer 3 Grauwe Gorzen per jaar!
Virry
- arenaria
- Vogelaar
Hoi Ana,
wat is een redactieraadslid?
Jan Allex
wat is een redactieraadslid?
Jan Allex
- harmdemooij
- Vogelaar
- Contacteer:
Ik wil de nieuwe opmaker, als hij/zij dat wil, met plezier een eindje op weg helpen. Het is allemaal niet zo moeilijk om onder de knie te krijgen. Zelf heb ik Adobe Indesign CS3 gebruikt (i.c.m. Photoshop en Illustrator) en de stramien-pagina's met alle stijlen kunnen zo overgenomen worden. Indesign is niet zo heel moeilijk te leren, zeker niet als ik de basics even laat zien. Gewoon net zolang schuiven met tekst- en beeldkaders tot het past en er een beetje appetijtelijk uit ziet.
groet, Harm
groet, Harm
- anaburen
- Vogelaar
- Contacteer:
Ha Jan Allex,arenaria schreef: wat is een redactieraadslid?
Dat is iemand die mensen achter de broek zit dat ze hun kopij op tijd moeten inleveren, die mede beoordeelt of het wat is, die achter foto's aangaat, die meehelpt dat het spul op tijd bij de opmaker is en die de postzegels likt.
Ana
- Aart
- Vogelaar
Overigens staat in een van de bijlagen van de Gors (namens het bestuur) dat als je de contributie betaalt je gewoon drie keer ons verenigingsblad de Grauwe Gors ontvangt.
De nieuwe Gors is weer zeer lezenswaardig!
A.

De nieuwe Gors is weer zeer lezenswaardig!
A.
- arenaria
- Vogelaar
Hi Aart en Ana,
Ok, Ana, je bent lid van de club - hoewel zelfs 'in mijn tijd' de postzegels al passé waren.
Aart: je hebt een punt!
En inderdaad, ik vind dat dit item nog een tijdje op één moet staan, dus daar zal ik voor zorgen.
Jan Allex
Ok, Ana, je bent lid van de club - hoewel zelfs 'in mijn tijd' de postzegels al passé waren.
Aart: je hebt een punt!
En inderdaad, ik vind dat dit item nog een tijdje op één moet staan, dus daar zal ik voor zorgen.
Jan Allex
- arenaria
- Vogelaar
PS
Laat het duidelijk zijn dat ik het werk van de huidige reactie zeer waardeer en dat ik helemaal niet sta te springen om de Gors weer te gaan doen.
Maar als iedereen stopt, wil ik wel proberen door te trekken met 3 nummers per jaar.
Voorts vind ik de brief bij de Gors erg onduidelijk - gaan we nou door, of niet? Is er een bestuurslid dat hier op dit forum misschien wat duidelijkheid kan verschaffen over wat nu precies de ideeën zijn?
Groet,
Jan Allex
Laat het duidelijk zijn dat ik het werk van de huidige reactie zeer waardeer en dat ik helemaal niet sta te springen om de Gors weer te gaan doen.
Maar als iedereen stopt, wil ik wel proberen door te trekken met 3 nummers per jaar.
Voorts vind ik de brief bij de Gors erg onduidelijk - gaan we nou door, of niet? Is er een bestuurslid dat hier op dit forum misschien wat duidelijkheid kan verschaffen over wat nu precies de ideeën zijn?
Groet,
Jan Allex
- anaburen
- Vogelaar
- Contacteer:
Ik heb het al druk genoeg met de website, maar voor mij geldt ook dat ik hecht aan de Grauwe Gors met de verschijning van 3 keer per jaar. Als daar geen mankracht meer voor is, wil ik graag een steentje bijdragen; nog liever zou ik zien dat anderen zich hiertoe geroepen voelen.
Het is mij ook volstrekt onduidelijk hoe het nu verder gaat met de (redactie van de) gors en het voortbestaan van het tijdschrift. Ik zou ook graag willen dat het bestuur/de redactieraad hier op dit forum een reactie geeft.
Ana
Het is mij ook volstrekt onduidelijk hoe het nu verder gaat met de (redactie van de) gors en het voortbestaan van het tijdschrift. Ik zou ook graag willen dat het bestuur/de redactieraad hier op dit forum een reactie geeft.
Ana