Grote Storing van de Site!

Discussie over de Vereniging!

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Grote Storing van de Site!

Post by hdelange »

Hallo Allemaal,

Gelukkig we zijn er weer! :cheers:

Op 1e Kerstdag na de middag werd de site volledig door de provider verwijderd :twisted: , de reden waarom ze het hadden gedaan weet ik nu nog steeds niet :roll: .
De helpdesk(mail) zei dat ik maar "even" :? een nieuwe versie moest gaan installeren, en ik wist niet eens of mijn database nog wel aanwezig was,
dat hoorde ik pas vanmorgen, en toen kon ik er dus pas weer bij.

Ik ben dus vandaag met een hele nieuwe versie bezig gegaan om daar alles onder te laten draaien, en het werkt voor zover ik na kan gaan allemaal wel.
Misschien hier en daar nog wat kleine aanpassingen doen.

Er zijn in ieder geval geen gegevens verloren gegaan, dat is wel belangrijk, backups zijn dus niet onbelangrijk.

Mag duidelijk zijn dat ik niet blij was met deze situatie, en hoop ook dat dit nooit weer voorkomt, zomaar de site offline zetten.
En ja met de feestdagen is er natuurlijk geen "hond" te bereiken. :cat:

Goed we gaan weer op de oude voet verder, en ik hoop dat jullie de waarnemingen alsnog even aanvullen met de waarnemingen van de laatste dagen.

Dan wil ik ook de mensen nog even bedanken die mij toch succes wensen, en dat alles weer goed komt. :santa:

met vriendelijke groeten,

Henk de Lange
User avatar
mbot
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 113
Joined: 13 Dec 2002, 00:00
Location: Zuidhorn
Contact:

Post by mbot »

Dag Henk,

Ik denk dat ik namens velen spreek als ik zeg dat ik het geweldig vind hoeveel tijd en aandacht je steekt in de site, normaal altijd al en helemaal in de afgelopen dagen van lichte paniek (neem ik aan!). De site werkt weer perfect, ga zo door, ook in 2005!

Groet

Martijn
User avatar
arenaria
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 1125
Joined: 10 May 2002, 23:00

Post by arenaria »

Zijn er misschien ook betrouwbaarder providers? die wat meer kosten misschien? dan moet de Vereniging dat maar gaan ophoesten, want deze site is inmiddels voor het reilen en zeilen van de vereniging onontbeerlijk.

groet


Jan Allex de Roos
User avatar
Guest

Post by Guest »

Ha die Henk!!!

Vervelende toestand zeg! En wat fantastisch dat je dan toch de zaak op zo'n korte termijn weer voor elkaar hebt gebokst! Kunnen we met z'n allen weer genieten van de waarnemingen en alles wat daarbij hoort.

Bedankt en tot ziens uit een winters Blessum.

Groeten,

Klaas van der Hoek
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Post by hdelange »

Hallo Allemaal,

nogmaals bedankt allemaal voor de reacties die via diverse kanalen tot mij zijn gekomen, ik besef wel dat de site zich in een grote belangstelling mag verheugen.
Zo merk ik wel dat ie gemist wordt als hij er niet meer is.

Ben vandaag de hele dag bezig geweest om hem wat te updaten, niet dat jullie daar zoveel van merken, maar ik probeer diverse modules te vernieuwen, zoals b.v. de Kalender en het gebruikersinfo blok rechts.
In de Kalender zit hier en daar nog wat engels, dat moet ik nog even vertalen, maar dat komt wel.

Was wel even stressen de afgelopen dagen, maar goed we gaan er weer tegen aan, als jullie ook weer als vanouds meewerken kan het alleen nog maar beter worden voor het nieuwe jaar waarin we dan ook 5 jaar online zijn!.

Met de provider vandaag ook nog wat mailuitwisseling gehad, en ik moet zeggen dat het niet tot mijn tevredenheid is.
Toch nog maar even rondkijken of er nog andere aanbieders zijn die betere support en service verlenen.
Dan kunnen we ook de filmpjes weer aanzetten, deze genereren nu te veel dataverkeer, zodat we over onze limieten heenkomen en moeten bijbetalen.

Wordt vervolgt.

Henk
:thumright: :thumleft:
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests