vogelexcursies

Discussie over de Vereniging!

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
anaburen
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 754
Joined: 13 Nov 2002, 00:00
Contact:

vogelexcursies

Post by anaburen »

Nu ben ik toch al een behoorlijke tijd lid van Avifauna, maar ik ben nog nooit met een excursie van Avifauna meegeweest. Drempelvrees zeg maar.
In de lente van dit jaar deed ik mee met de beginnerscursus van het IVN in samenwerking met Avifauna en nam ik deel aan de bijbehorende excursies.
Hartstikke leuk vond ik het.
En nu heb ik mij voorgenomen om met alle excursies mee te doen die door het IVN of Avifauna worden georganiseerd.
Inmiddels ben ik gestart met de vervolgcursus die nu gezamenlijk door IVN en Avifauna wordt georganiseerd. Met bijbehorende excursies. Die ga ik dus allemaal doen.
Zojuist heb ik eens in de Grauwe Gors gekeken welke excursies Avifuna allemaal gaat organiseren dit jaar. Dat is er slechts 1: het rondje Lauwersmeer op zaterdag 19 november, vertrekpunt Overwinningsplein om 8.00 uur.
Maar ihkv de IVN/Avifauna vogelcursus wordt er op zaterdag 19 november ook een excursie naar het Lauwersmeergebied georganiseerd. Vertrekpunt Kardinge om 8.00 uur.
Zullen we doen wie er het eerst is?

Ana
User avatar
arenaria
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 1125
Joined: 10 May 2002, 23:00

Post by arenaria »

Kunnen we doen, maar wees verder gerust: plek zat in de Lauwersmeer!

Jan Allex
User avatar
anaburen
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 754
Joined: 13 Nov 2002, 00:00
Contact:

Post by anaburen »

Jaja, maar ik bedoel eigenlijk: kunnen we dat niet een beetje anders coordineren?

Ana
User avatar
arenaria
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 1125
Joined: 10 May 2002, 23:00

Post by arenaria »

Daar is de excursiecommisie voor!

Jan Allex
User avatar
anaburen
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 754
Joined: 13 Nov 2002, 00:00
Contact:

Post by anaburen »

Ik hoor vreemde vogelgeluiden.

Het is niet mijn voorstel om de excursie op 12 november in het Lauwersmeergebied samen met het IVN te laten plaatsvinden.
Ze zien ons al voorbijmarcheren, die vogels.

Mijn voorstel is om de excursiedata wat beter op elkaar af te stemmen.

Ana
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests