In Memorie Huub Lanters

Discussie over de Vereniging!

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

In Memorie Huub Lanters

Post by hdelange »

Beste Vogelaars,

vanmorgen kwam bij mij het bericht dat Huub Lanters donderdag 14 februari om 16:20 is overleden, hij is 55 jaar geworden.
Velen van jullie zijn inmiddels via diverse kanalen al wel op de hoogte gebracht van deze verschrikkelijke mededeling.

Huub kreeg dinsdag op zijn werk een hartaanval, daarna is hij is nog gereanimeerd en vervolgens geopereerd, maar gister gaf zijn hart het op.

Sommigen onder ons hebben de laatste herinnering nog aan hem bij de Dwerguil van deze week, wat voor hem de laatste soort is geworden helaas.

Zelf heb ik Huub nog afgelopen zaterdag nog gesproken, tijdens de fotografen dag die ik had georganiseerd.

Verder belde Huub mij regelmatig over meldingen en had hij altijd wel ideeën voor de site, of voor een vervolgdag voor de fotografie van afgelopen zaterdag, hierover mailde hij zaterdagavond al weer met ideeën voor volgend jaar.
Ook heeft hij vele foto’s en waarnemingen met ons gedeeld.

Hij was altijd betrokken bij alles wat met vogels te maken had, het was zijn rust en onrust tegelijk.

Ik zal zijn aanwezigheid en opmerkingen missen en wens zijn familie en vrienden veel sterkte toe.

Henk de Lange
Webmaster Avifauna Groningen

De overlijdenskaart:

Image
De rouwadvertentie:
<br>
Image
<br>
één van zijn laatste foto's die hij zelf op zijn computer als screensaver had gezet:
Leendersbos(NB) 11-02-2008
<br>
Image
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Post by hdelange »

voor degene die Huub niet kunnen plaatsen, hij staat in Ana's stukje "een vogelaar voorbij" hier ook in het forum op de eerste foto 2e van rechts.
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests