Niko Tinbergen op Oerol

hier kunt u oproepen, mededelingen, excursies, lezingen van anderen(derden) plaatsen.

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
arenaria
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 1125
Joined: 10 May 2002, 23:00

Niko Tinbergen op Oerol

Post by arenaria »

Voor de Oerol-gangers-ornithofiel-ethologen onder U kon dit wel eens een heel leuke voorstelling zijn:

Ik weet niet of je in het bijzonder geïnteresseerd bent in vogels, of in Tinbergen, maar op het aankomende Oerol festival op Terschelling (14-24 juni) maak ik met theatergroep Cowboy bij Nacht een voorstelling genaamd 'De meeuwen van Tinbergen' over zijn gedachtegoed en met name zijn theorie over de supernormale prikkel waarvoor hij met twee anderen een Nobelprijs won. Voor meer informatie: demeeuwenvantinbergen.nl

Jan Allex de Roos
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Re: Niko Tinbergen op Oerol

Post by hdelange »

ik ben al vaak geweest op Oerol, dit jaar gaat het niet lukken helaas, heb er de tijd niet voor om vrij te nemen deze keer.

komt nog bij dat we onze "vaste" catavan kwijt zijn, nou probeer dan maar eens iets nieuws te vinden in die week dat valt ook niet mee.

het lijkt me wel leuk om het te zien, ik ben altijd dol op theater op buiten lokaties, waar dan soms echte meeuwen meespelen als toevallige passant.
misschien als het nou een succes is wordt? kan het nog op Noorderzon geprogrammeerd worden, wie weet?
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 41 guests