Vogels in Groningen, de plaatjes.

hier kunt u oproepen, mededelingen, excursies, lezingen van anderen(derden) plaatsen.

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
anaburen
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 754
Joined: 13 Nov 2002, 00:00
Contact:

Vogels in Groningen, de plaatjes.

Post by anaburen »

1983! Alweer 33 jaar geleden!
x2016-04-09_2155boekpresentatie.jpg
x2016-04-09_2155boekpresentatie.jpg (282.68 KiB) Viewed 12591 times
Egbert is geen spat veranderd. Nog hetzelfde jeugdige elan.
En nog steeds dol op cijfers.
x2016-04-09_2166boekpresentatie.jpg
x2016-04-09_2166boekpresentatie.jpg (214.07 KiB) Viewed 12591 times
Overhandiging van het boek aan Marco Glastra. Kijk, hoe mooi die Witwangsterns, op de kaft!
x2016-04-09_2169boekpresentatie.jpg
x2016-04-09_2169boekpresentatie.jpg (255.06 KiB) Viewed 12591 times
En dan naar huis, om te genieten. Nog een hele hijs. Het boek weegt bijna 2 kg.

Egbert, bedankt!
Ana
Eddie
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 12
Joined: 14 Apr 2012, 18:44

Re: Vogels in Groningen, de plaatjes.

Post by Eddie »

Ik heb het boek bij voorintekening besteld via het Groninger Landschap. Heeft een van jullie al een bericht van de uitgever gehad over de afhandeling van de bestelling? Ik namelijk nog niet. Na het bericht van Ana kijk ik al erg uit naar de 2 kg. vogelbladzijden.
Eddie
User avatar
reneoosterhuis
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 101
Joined: 25 Nov 2002, 00:00

Re: Vogels in Groningen, de plaatjes.

Post by reneoosterhuis »

Ik ben benieuwd bij welke boekhandel het boek te krijgen is? En vanaf wanneer?

Rene
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

Re: Vogels in Groningen, de plaatjes.

Post by Wilster »

Leuke foto's Ana. Zoals te verwachten zijn die van jou een stuk beter dan die van mij :)

Bij de presentatie afgelopen zaterdag werd gezegd dat de voorintekeningen door Groninger Landschap zijn doorgegeven aan de uitgever (Profiel/Bedum) voor verdere afhandeling. Men kon het boek zaterdag meenemen voor de voorintekenprijs (33 euro), maar het bleek dat het niet mogelijk was om dan je naam van de voorintekenlijst af te halen.... De verwachting is dat er binnenkort door de uitgever wel bericht zal worden gestuurd aan de mensen op de voorintekenlijst.

Afgelopen maandag kon ik mijn (tweede) exemplaar al ophalen bij boekhandel Godert Walter in de Ebbingestraat (ik had voor de zekerheid ook nog maar ingetekend via de boekhandel). Die had toen ook al hele stapels in de winkel liggen.
Ook Sipkes had het boek afgelopen zondag al beschikbaar bij de verrekijkershow.
Ik neem aan dat andere boekhandels hier in de provincie het boek inmiddels ook hebben. Overigens ging de financiële afhandeling zaterdag volgens het afschrift via boekhandel Daan Nijman in Roden, dus voor de belangstellenden daar in de omgeving zou ik daar eens gaan kijken.

Voor 39 euro kun je de 2 kg aan vogelinformatie en vogelfoto's in huis halen.

Arjo
Last edited by Wilster on 16 Apr 2016, 12:40, edited 1 time in total.
Marco_Glastra
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 54
Joined: 09 Feb 2015, 19:52

Re: Vogels in Groningen, de plaatjes.

Post by Marco_Glastra »

Vandaag had ik een brief van de uitgever met een factuur voor Vogels in Groningen tegen voorintekenprijs. Hoop dat dat voor alle voorintekenaars geldt. Ik had mijn boek echter al afgehaald en betaald bij de presentatie op 9 april. Nu maar hopen dat ze het boek niet nog een keer opsturen. Zal de uitgever (opnieuw) een mail sturen.

Marco
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

Re: Vogels in Groningen, de plaatjes.

Post by Wilster »

Zoals viel te verwachten gaat het inderdaad niet goed: kreeg zojuist een pakketje bezorgd van uitgever Profiel met het boek + bijbehorende rekening (36,95 euro). Ik heb dus vorige week zaterdag ook al mijn inteken-exemplaar meegenomen bij de presentatie. Het is een mooi boek, maar met dat pakketje heb ik inmiddels 3 exemplaren in huis en dat is zelfs voor mij nog al overdreven. :wink:
Jammer dat het met de voorintekening en ook weer vorige week zaterdag zo slecht geregeld was.

Hoe dan ook: als iemand belangstelling heeft, dan mag die voor 36,95 euro het overtallige derde boek bij mij komen ophalen. Is altijd nog 2 euro goedkoper dan in de winkel.

Arjo
User avatar
meeuwiss
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 553
Joined: 30 Apr 2002, 23:00

Re: Vogels in Groningen, de plaatjes.

Post by meeuwiss »

Arjo,
Als er liefhebbers zijn voor jouw overtollige boek is het wellicht handig even je telefoonnummer en email-adres te vermelden. Misschien heb ik wel een gegadigde.

Vandaag ook het pakketje van Profiel ontvangen met het fantastische boek van Egbert Boekema. Dat worden weer aangename leesuurtjes.
Groet
Guido
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

Re: Vogels in Groningen, de plaatjes.

Post by Wilster »

Guido, Als je moet vragen naar mijn contactgegevens, dan doe je toch iets niet goed...
Er heeft zich inmiddels ook al een gegadigde gemeld voor het boek.

Arjo
User avatar
meeuwiss
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 553
Joined: 30 Apr 2002, 23:00

Re: Vogels in Groningen, de plaatjes.

Post by meeuwiss »

Arjo, gevonden onder bestuur Avifauna in de Grauwe Gors.
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

Re: Vogels in Groningen, de plaatjes.

Post by Wilster »

Hallo Guido, ja, daar zit ik ook nog maar tien jaar in....

Maar als algemene regel voor het forum: Als je ingelogd bent (en dat moet je zijn om reacties te plaatsten), dan had je ook op mijn profielnaam (zie rechts) kunnen klikken en dan kun je een link zien waarmee je een privébericht aan mij kunt sturen. Of je kunt meteen op de knop met "PB" drukken.
Ik neem aan dat dat voor de meeste profielen zo is.

Arjo
User avatar
fredvandernoord
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 49
Joined: 11 May 2002, 23:00
Location: Eelde
Contact:

Re: Vogels in Groningen, de plaatjes.

Post by fredvandernoord »

De mail van Het Groninger Landschap geplaatst onder jouw reactie heb ik niet ontvangen Klaas.
Was dat maar wel het geval geweest dan had ik waarschijnlijk niet nu met twee boeken gezeten.
En ik ben niet de enige. Hoe wordt dit opgelost? Groet, Fred van der Noord.
User avatar
fredvandernoord
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 49
Joined: 11 May 2002, 23:00
Location: Eelde
Contact:

Re: Vogels in Groningen, de plaatjes.

Post by fredvandernoord »

Boek inmiddels ingeleverd bij SCHOLMA in Bedum.
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 49 guests