Vogels kijken in de Ooijpolder

hier kunt u oproepen, mededelingen, excursies, lezingen van anderen(derden) plaatsen.

Moderator: hdelange

Locked
Iris
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 3
Joined: 03 Apr 2012, 20:05

Vogels kijken in de Ooijpolder

Post by Iris »

Ik bied een weekend vogels kijken aan in de Ooijpolder bij Nijmegen begin juni.
Incl. een avondexcursie, ook vleermuizen, twee overnachtingen in een sfeervolle lokatie, maaltijden en begeleiding van veldbioloog/vogelkenner. Ook geschikt voor beginnende vogelaars.
Ben je benieuwd? Klik dan op www.buitenlucht.nl voor meer informatie.
Er zijn nog plaatsen!
martijn
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 187
Joined: 23 Apr 2010, 21:38

Re: Vogels kijken in de Ooijpolder

Post by martijn »

Sorry, maar wij doen niet aan commercie. De natuur is gratis! En voor excursies moet altijd een vrijwillige bijdrage zijn vind ik. Want als het op de geplande datum slecht weer is en er geen vleermuis te bekennen is of vogel, wat dan? Krijg ik dan mijn geld terug? De overnachting moet ik dan zeker betalen. Zonder iets gezien te hebben. Ja, doei!

Groet Martijn Bakker
Fred van Maurik
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 182
Joined: 04 Jun 2008, 16:14

Re: Vogels kijken in de Ooijpolder

Post by Fred van Maurik »

Beetje rare reactie Martijn

Tenslotte wordt je verzorgd door middel van avond eten en overnachting, als jezelf iets verder van huis van de natuur zou gaan genieten en de afstand te ver zou zijn om laat weer naar huis te gaan, blijf je toch ook ergens overnachten....

Ik ben al een aantal keren naar Polen geweest voor de zeearenden te fotograferen, hiervoor moest ik ook betalen voor overnachting, eten, schipper en begeleiding dat had ik er graag voor over en ik denk dat veel mensen dat ook zouden willen.

Veel vogelaars gaan naar het buitenland om te vogelen, ook hier wordt voor betaald toch?

Vogelaars en natuurliefhebbers zouden graag eens in andere gebieden willen kijken, gebieden die men vaak niet kent, wat is er nu mooier om door begeleiding van een kenner van een gebied de ins en outs van een bepaald gebied te weten te komen... dus ook meer kunt genieten.

Fred
martijn
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 187
Joined: 23 Apr 2010, 21:38

Re: Vogels kijken in de Ooijpolder

Post by martijn »

Hallo Fred,

Je hebt inderdaad gelijk als het er een beetje bot staat. Dit was meer om te voorkomen dat er straks via deze weg reclame wordt gemaakt voor allerlei commerciele doelen. Maar dat is inderdaad ook niet aan mij om dat te beoordelen. Het was een persoonlijke mening die ik beter niet had kunnen plaatsen.

Groet Martijn.
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 41 guests