Nog één keer de zee op vanuit Lauwersoog!

Discussie over Waarnemingen!
Foto's voor het Forum kunt u mailen naar: beheer@avifaunagroningen.nl

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
aende211
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 5
Joined: 17 Sep 2007, 23:00

Nog één keer de zee op vanuit Lauwersoog!

Post by aende211 »

Beste..,

Dit jaar gaan we nog één keer de zee op en wel op 10 nov as. We zullen om 7.00 vertrekken vanuit Lauwersoog en verwachten rond 17.00 weer terug te zijn. We zijn dit keer van plan om ons te concentreren op het kustwater ten Noorden van Ameland, waar we in deze tijd van het jaar grote aantallen Zeeeenden, Duikers en Alkachtigen kunnen aantreffen.

Je kunt je opgeven voor deze tocht door EUR 35,- pp over te maken op rekening 78 14 83 859 t.n.v. S. Lagerveld, Bergen, onder vermelding van je mailadres en mobiele telefoonnummer, svp voor 3 november as.

Graag tot later, op een hopelijk weer gezellige en succesvolle dag vogelen op zee!

Met vriendelijke groet,

Sander Lagerveld (06 28972587) en Albert van den Ende (06 12032855)
User avatar
ArjenDrost
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 35
Joined: 18 Nov 2004, 00:00
Location: Haren
Contact:

Post by ArjenDrost »

Zijn er nog mensen uit Groningen die hier mee gaan die nog een plekje vrij hebben in de auto? Ik zou graag een lift krijgen.

reacties graag op mijn e-mail.

Alvast bedankt, Arjen

edit: Ok, ik ben voorzien. Dank Aart!
User avatar
SanderLagerveld
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 1
Joined: 31 Oct 2007, 00:00

Chum

Post by SanderLagerveld »

Hoi Ronald,
Gelukkig was het niet mijn chumverhaal. Het was Albert die -ondanks waarschuwingen van de Godfather himself- met visafval in zijn huis aan het experimenteren was geslagen..

Je moet hem overigens de 10e ook maar even vragen hoe het met zijn bergschoenen gaat.

Groeten, Sander
User avatar
aende211
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 5
Joined: 17 Sep 2007, 23:00

De tocht van 10 november wordt verplaatst naar 25 november

Post by aende211 »

Helaas kan de tocht van 10 nov a.s. niet doorgaan. Er worden zaterdag golven van 4 meter hoog verwacht en het is dan niet verantwoord de zee op te gaan. We stellen de tocht daarom uit naar zondag 25 november a.s.

Laat a.j.b. zo snel mogelijk weten of je de 25ste wel of niet gaat!

Groeten,
Albert van den Ende (06-12032855)
Sander Lagerveld (06 28972587)

e-mail: pterodroma.adventures@gmail.com
User avatar
ArjenDrost
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 35
Joined: 18 Nov 2004, 00:00
Location: Haren
Contact:

Post by ArjenDrost »

Nou ja, gelukkig kwamen de zeevogels nu gewoon naar ons toe. Achter ons de Dageraad, voor ons 3 Stormvogeltjes, zo'n 15 Kleine Alken, 1 Vaaltje (ja, meer Stofjes dan vaaltjes...), 3 soorten duikers, 1 Alk... Kortom, ook zonder boot een zeer geslaagde dag (voor een uitgebreider verhaal, zie m'n weblog op m'n site).

En ben benieuwd wat de 25ste gaat brengen :-)

Groeten, Arjen
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 55 guests